Віртуальний туризм – дієвий інструмент чи модний тренд






Олена Чернега,  

експертка з туризму в Україні, 

практикиня з формування туристичного продукту, промоції та брендингу території. 

Кураторка проєкту по цифровізації туризму та культури в м. Києві.


Віртуальний туризм – дієвий інструмент чи модний тренд

Віртуалізація туристичної та культурної галузей набирає швидких обертів та розвитку не тільки в усьому світі, а й Україні та Києві. Це досить ефективний та прогресивний інструмент для управління репутаційного туристичної дестинації, зокрема в Києві - столиці. Під час війни цифровізація туризму, як інструменту,  досягла піку розвитку та технології інтегровані у галузь, безумовно впливають на неї. Віртуалізація сфер – це не сучасний тренд, а необхідність, тому що туристично-культурна послуга видозмінюється та пристосовується до сучасних умов глобалізації. 



Поняття «віртуального туризму», на думку експертки з туризму та курторку проєкту по цифровізації туризму та культури в м. Києві (команда Київ Цифровий» - Олени Чернеги (далі -експертки), потрібно розглядати через призму «віртуальної реальності чи віртуальної доступності». Що трактується, як інтерактивна, символічна реальність, яка створюється за допомогою новітніх комп’ютерних технологій та методів.





На переконання експертки, «віртуальний або електронний туризм» - це нова інтерпретація туристичної галузі столиці, яка з’явилася на межі галузей «цифри» та «туризму», маючи на меті осучаснити та трансформувати туристичну галузь за допомогою інтеграції різних технологій та методів: AR, VR, 360-фото, озвучення, тощо, змінюючи і туристичну послугу, яка базується зараз на доступності, швидкості та підсиленні емоційного стану туриста, та змінності.

Та тут виникає важливе питання щодо розуміння туриста у його класичному визначенні та «віртуального туриста». Це особа, яка здійснює подорож за допомогою технічних пристроїв по туристичних локаціях, створених за допомогою технологій у віртуальному світі, без привʼязки до часу та географічних обмежень. Цифровий туризм передбачає повноцінні мандри у віртуальному світі з відвідуванням локацій, як наприклад у туристично-культурному хабі - https://guide.kyivcity.gov.ua/, на якому туристи відвідують Київ без обмежень у часі і просторі з різних куточків світу. Переглядаючи віртуальні тури по столиці, 3D- моделі, прослуховуючи аудіогіди на маршрутах. Окремим напрямком є оцифрування культурної спадщини та музейного надбання. Наявність такого креативного цифрового туристично-культурного продукту в закладах культури та місті в цілому розширює горизонти, дозволяє отримувати у інтерактивному форматі інформацію про культурне надбання та його цінність.  Це важливий процес для розвитку історії, освіти та інших суміжних наук. Нові сенси, факти, інтерпретація привертають увагу різних аудиторів, а найголовніше дітей і підлітків, яким потрібно розповідати про реальну історію країни та значимість культури та її унікальності. 



«Віртуальний туризм та оцифрування культури – це не модний тренд, а сучасний інструмент, який впливає на розвиток міста, це наша зброя для захисту та встановлення справедливості значимості міста та країни на світовому рівні та, звичайно шанс привернути увагу та побудувати репутацію бренду Києва як креативної к

ультурно-туристичної цифрової столиці!» - стверджує експертка.


Ключові слова: віртуальний туризм, віртуалізація туризму, віртуалізований туризм, креативний туристично-культурний продукт, цифровізація туристичної галузі, управління репутацією дестинації, бренд міста Київ.

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Віджати X-park. Друга спроба. Трубіцин з ДБР.

Вейкпарки світу та боротьба українських інвесторів з владою . Зозуля Ю.

Невідомий Автомайдан (невідомі епізоди Євромайдану)