Цифровізація туристичної та культурної галузі в м.Київ

 


Цифровізація туристичної та культурної галузі – це один з дієвих інструментів для покращення туристичної дестинації – м. Києва.  Тому велика увага приділяється залученню та використанню технологій в цих галузях. Застосовані моделі з оцифрування дестинації, створеною кураторкою проєкту  не має аналогів в Україні, за приклади бралися успішні світові кейси та за два сезони вдалося реалізувати наступне: 



  1. Ребрендинг міського сайту https://guide.kyivcity.gov.ua/ на  Туристично-культурний хаб, що знаходиться за посиланням - 

  2. Переклад на англійську мову, повноцінний двомовний хаб

  3. Оцифрування класичних туристичних маршрутів 6 шт. (створення Street View та аудіогідів по ним - https://guide.kyivcity.gov.ua/trips) 

  4. Створення віртуальних турів, аеройомок, панорамних фото по туристичних та культурних локаціях, локаціях військової тематики  – загалом 18 шт. https://guide.kyivcity.gov.ua/virtual-tours 

  5. Оцифрування концептуальних маршрутів та створення аудіогідів (9 шт)  - https://guide.kyivcity.gov.ua/trips 

  6. Створення спецпроєкту з доповненою реальність для вивчення історії та встановлення історичної справедливості «Древо київської історії», що передбачає візуалізацію на історичній липі (Старокиївська гора) віртуального дерева з доповненою реальність історичних персоналій.  Проєкт актуальний та цікавий тим, що планується розвиток у 2023 р.  додаванням історичних персоналій – виходців з Києва,  які заснували європейські міста, щоб доказати,  що Київ – європейська колиска. Також бажано було би цей обʼєкт включи в до шкільної програми, як спецурок київської історії  - https://guide.kyivcity.gov.ua/tree-of-kyiv-history/ 

  7. Створення квесту з елементами доповненої реальності «Київ в стилі ретро», тематика цікава та нетривіальна. Мова в цьому продукті йде про Київ початку 20 ст. - https://guide.kyivcity.gov.ua/quest/ 

  8. Створення топів локацій для відвідування ( у 2022 р. з акцентом на заспокоєння, тиші, відновлення сил в місті– під час війни) та топів рекомендацій від лідерів думок - https://guide.kyivcity.gov.ua/articles 

  9. Створення розділу  «Солідарний туризм», що містить тематичний контент на актуальну військову тематику  - https://guide.kyivcity.gov.ua/savekyiv 

  10. Використання технології Доповненої реальності–– істоти з картин Примаченко, що ожили  в Ботсаду, Міська дума, що була на місті головпоштамту і зараз кожен може переглянути, історична реконструкція Лядських воріт та багато інших, загалом 11 шт. та встановленні інформаційні стенди в місті з qr кодом на посилання на обʼєкт.  Все реалізовано через Інстаграм, що досить легко для користувачів - https://guide.kyivcity.gov.ua/models3d 

  11. Цифровізації міських музеїв (оформлення лендінг-пейдж та особистих кабінетів), передбачається розвиток даного напрямку у 2023 р. - https://guide.kyivcity.gov.ua/places?c=museums 

  12. Висвітлення різних видів туризму в місті для привернення уваги у віртуальному світі, т.к. очікується бум після перемоги різних аудиторій споживачів: бізнес туризм - https://guide.kyivcity.gov.ua/mice , інклюзивний туризм - https://guide.kyivcity.gov.ua/tourism

  13. Створення сервісу для комунікації зі споживачами - https://guide.kyivcity.gov.ua/faq 


Оцифрування галузей туризму та культури в місті Києві як сучасний інструмент для розвитку та брендингу території


Цифровізація туристичної та культурної галузей – це один з дієвих інструментів для покращення репутації туристичної дестинації, зокрема міста Київ, як столиці України. Тому на місцевому рівні велика увага приділяється залученню та використанню новітніх технологій в цих галузях з метою їх подальшого розвитку. Зараз віртуалізований туризм та культура в столиці досягла свого піку розвитку та застосований концепт з оцифрування дестинації, не має аналогів в Україні, за приклади бралися успішні світові кейси та загалом залучені різні технології та методів з оцифрування, до яких відносяться: 


  • Street View; 
  • фото 360 та аєро-зйомка;
  • VR;
  • Аудіогіди на туристичних маршрутах; 
  • AR; 
  • Створення баз та реєстрів туристичних та культурних локацій;
  • Сервіси з комунікації зі споживачами, тощо.


Прикладами реалізації є: 

  1. Створення віртуальних турів, аеройомок, панорамних фото по туристичних та культурних локаціях, локаціях військової тематики,  що знаходяться за посиланням https://guide.kyivcity.gov.ua/virtual-tours 
  2. Оцифрування маршрутів та створення аудіогідів, що знаходиться за посиланням  https://guide.kyivcity.gov.ua/trips 
  3. Проєкти з доповненою реальністю для вивчення історії та встановлення історичної справедливості «Древо київської історії», що передбачає візуалізацію міській площині віртуального дерева з доповненою реальність історичних персоналій,  що знаходиться за посиланням  https://guide.kyivcity.gov.ua/tree-of-kyiv-history/ 


Поєднання даних технологій дозволяє зробити дві сфери значимими та видимими не тільки для туристів, але й мешканців. Тим паче зараз під час війни,  коли – цифровізація для України – це чи не з єдиних інструменті для залучення потенційних туристів у звʼязку з закритим небом та війною, проте вони обовʼязково завітають після Перемоги, бо вже зараз мандрують віртуально. Тобто маючи такий всебічно розвинений концепт з оцифрування, як інструмент на рівні міста, за допомогою якого,  можна формувати та впливати на аудиторію вже зараз. Це «золота доба» цифровізації туристичної та культурної галузей в країні з використанням різних технологій. Яка зараз позитивно впливає на розвиток, не замінюючи її кардинально, а трансформуючи ефективно. 




Текст для посту:

Оцифрування туризму та культури під час війни на часі – та є одним з дієвих інструментів для кожного міста та країни вцілому саме в цей час.  Бо це можливість  заявити про себе та привабити до себе інвестиції та туристів.  Таку вірну модель обрало місто Київ, реалізовуючи стратегію цифрового флагману  в тому числі у напрямках туризм та культура.

У 2022 р- Київ зайняв позицію лідера у оцифруванні культурного та туристичного надбання, концепт, якого складається з сучасних технології та методів.  Окремою родзинкою є використання AR в міському просторі, що не тільки виконує функцію історичної реконструкції чи інтерактиву, а і дозволяє вивчати цікаві факти про місто у новому форматі. 

Такий цифровий прорив дозволить Києву залучити туристів і в віртуальному світі зараз, і після в фізичному просторі після перемоги! 


Олена Чернега, експертка з туризму в Україні, практикині з формування туристичного продукту, репутації території та кураторка проєкту по цифровізації за напрямками туризм та культура в м. Києві 


https://freegen.group/

https://freegen.games/

https://mixsport.pro/ua

https://kyivmaps.com/

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Віджати X-park. Друга спроба. Трубіцин з ДБР.

Вейкпарки світу та боротьба українських інвесторів з владою . Зозуля Ю.

Невідомий Автомайдан (невідомі епізоди Євромайдану)