Гейміфікація фестивалів і свят з маршрутами FreeGen GO Quest
Мета будь-якого фестивалю чи свята – подарувати відвідувачам максимально яскраві емоції. Насичені програми та правильно підібрані хедлайнери забезпечують привабливість заходу. Але уявіть, що ви потрапляєте не просто на фестиваль, а в ГРУ з захоплюючим сюжетом, який використовує всю територію та декорації фестивалю.
Місії плавно переходять з онлайну в офлайн і навпаки, змінюючи реальності відповідно до теми фестивалю. Під час виконання місій відвідувачі у ігровій формі не лише дізнаються історію та отримують основні меседжі, необхідні організаторам, але й залучаються до продажів на локаціях брендів.
Можливість заробити ігрову валюту і використати її для покупки мерчу чи сувенірів фестивалю, а також виграти суперприз, наприклад, електросамокат, є вирішальним мотиватором та фактором залучення до гри і утримання клієнтів на території фестивалю.
ATLAS WEEKEND QUEST
ATLAS WEEKEND — найбільший музичний фестиваль України, який в шостий раз зібрав рекордну кількість жителів та гостей Києва. У 2021 році фестиваль відвідали майже 700 тисяч людей, а особливою інновацією цього заходу став перший ігровий квест-маршрут у смартфоні — Atlas Quest від платформи FreeGen.
Atlas Quest маршрут на Atlas Weekend.
Маршрут фестивалю Atlas Quest з самого входу занурює відвідувача в історію фестивалю та різноманітні грані світу музики. Основою вікторин і селфізонів стала доповнена реальність з об'єктами основних світових музичних нагород (Греммі, Емі, Оскар тощо). У них були сховані секрети та відповіді на деякі головоломки і загадки. Багато кодових слів можна було отримати лише пройшовши випробування в реальному житті (стрільба з лука, поліцейські випробування, корнхол, настільний теніс, хокей, баскетбол тощо). Плавне перетікання між світом віртуальних завдань і захопливими спортивно-ігровими випробуваннями в реальному світі стерло межу між реальним та віртуальним світом.
Чекіни та вікторини на центральних локаціях дозволили відвідувачам ознайомитися з усіма сценами та яскравими локаціями спонсорів. Це допомогло привернути увагу до найбільш важливих подій фестивалю в потрібний час. Квест фактично став найкращим гідом і навігатором по фестивалю. У пошуках секретних кодів відвідувачі добиралися до місць, куди раніше ніколи не доходили, переосмислюючи масштаби фестивалю і виявляючи нові сюрпризи від організаторів.
Крім того, вдало спрацювала мотивація покупок на локаціях за рахунок завдань на кшталт "знайти кодове слово на дні бокала", що суттєво збільшило продажі коктейлів серед гравців.
Atlas Quest був запущений у день початку фестивалю і завершився в останній день, де серед 10 найкращих гравців, які набрали максимальну кількість балів і розгадали супер секрети, розіграли суперприз — електросамокат. Інші 9 учасників отримали заохочувальні призи, а найцікавіше, що всі набрані бали можна було конвертувати в ігрову валюту — фоінти (Foint) і використовувати для придбання нагород у призовому магазині FreeGen.
По завершенні фестивалю організатори вирішили не вимикати Atlas Quest і надати можливість насолоджуватися пригодами фестивалю й після його проведення. Завдяки новій функції віртуальних 360 панорам, накладених на реальність в додатку FreeGen, можна, зробивши чекін на колишніх локаціях центральних сцен, змінити навколишній світ на найкращі моменти, коли у цьому місці проходив фестиваль.
Особливо привабливим для спонсорів стало проявлення брендів у місіях з тематичним змістом, що дозволило не лише залучити відвідувачів до локацій барів та забезпечити продажі домінуючих продуктів, але й донести ідеологію бренду в ігровій, легкозапам’ятовуваній розважальній формі.
Квести на фестивалях та святах можна знайти на внутрішній карті квест маршрутів України безпосередньо в додатку. Або, обравши фільтр «події» на головній сторінці.
Найяскравіші 3D моделі з селфі-зон доповненої реальності (AR) можна знайти на центральній сторінці в розділі фото, де можна милуватися та робити селфі з об'єктами в будь-якому живописному місці світу.
MOTO QUEST
Тепер ви не просто потрапили на фестиваль, а з самого входу занурюєтеся в гру-пригоду, присвячену світу моторазваг і мотоспорту.
Гейміфікація ігровими маршрутами спортивних фестивалів — це новий яскравий тренд, який дозволяє зробити заходи ще більш інтерактивними та захоплюючими. Завдяки використанню технологій, відвідувачі можуть не лише спостерігати за подіями, а й активно брати участь у них, виконуючи завдання, розгадуючи загадки та проходячи різноманітні випробування.
Квест маршрут на фестивале MotoOpenQuest
Квест-маршрути в смартфонах із вікторинами та доповненою реальністю стали чудовим додатковим яскравим розвагою для відвідувачів мотофестивалів. Вони дозволяють учасникам не лише насолоджуватися переглядом заходів, а й активно взаємодіяти з навколишнім середовищем, виконуючи завдання, знаходячи секрети та отримуючи призи.
Чекіни на локаціях мотивували відвідувачів глибше ознайомитися з усіма місцями та мото змаганнями фестивалю, а вікторини дозволяли зануритися в історію мотоспорту, шукати артефакти та знаходити секретні коди на об'єктах доповненої реальності. Учасники мали можливість заробити ігрову валюту, піднятися в рейтингу та виграти електросамокат.
Ігровий маршрут і квест спроектовані таким чином, що завдання у віртуальній реальності постійно переходять у взаємодію з реальністю, з елементами локацій та комунікації з персоналом. Наприклад, учасники можуть пройти поліцейські випробування, щоб отримати промокод, або утримувати баланс на балансбордах.
Крім моментальних призів, таких як кава або цукерки, відбувається постійне нарахування балів та ігрової валюти з можливістю обміну в призовому магазині. Це забезпечує не тільки розвагу, але й заохочує активність учасників, роблячи подію ще більш інтерактивною та захопливою!
Однозначно, ігрові маршрути-подорожі по фестивалях у смартфонах стають новим трендом для масових заходів. Вони не лише роблять події більш інтерактивними та захопливими, але й дозволяють відвідувачам краще зануритися в атмосферу, вивчити деталі і отримати яскраві враження. Завдяки таким рішенням, фестивалі стають не просто місцем для розваг, а справжніми пригодами, які запам’ятовуються надовго!
MотоQuest подарував усім вибух яскравих емоцій, а призовий електросамокат поїхав із переможцем.
Pirogovo Quest
Туристичні та етнофестивалі зазвичай вимагають високої якості контенту, оскільки це сімейні свята. Тут спостерігається велике змішання цільових аудиторій: діти, підлітки, молодь, зрілі та літні відвідувачі, і кожен має отримати розваги на свій смак. Тому фактично необхідно створити 5 квест маршрутів для однієї території. Легка розвага для дітей з рухливими іграми в центральній зоні фестивалю з популярними героями, такими як Minecraft, може стати чудовим рішенням.
Квест маршрут Пирогово фестиваль "Мандруй Україною"
Підліткам пропонується квест маршрут з головоломками, секретними завданнями та пошуком кодових слів, в тому числі за допомогою доповненої реальності. Молоді — красиві пейзажі та знайомство з усім парком, романтичні куточки, приправлені історичними легендами. А старшому поколінню та туристам — енциклопедичні знання про історію та етнокультуру місця.
На жаль, довелося обрати усереднений сценарій квест маршруту для цього заходу і розмити цільову аудиторію, але, тим не менш, цього було достатньо для розуміння того, як працюють квест маршрути в телефонах для туристів та для ознайомлення з територією фестивалю. Компанія FreeGen.Group розгорнула велику офлайн-ігрову локацію з баланссерфами, стрільбою з лука, балансбордами, футболом та баскетболом, що забезпечило перетікання з однієї віртуальної реальності в реальність і навпаки.
В майбутньому планується покриття парку Пирогово п'ятьма різними квест маршрутами для різних цільових аудиторій та створення окремих тематичних квест маршрутів для кожного спеціалізованого фестивалю, що проходить на території парку.
LEGION RUN QUEST
Оцифрування та квест маршрути на спортивних фестивалях, таких як щорічна гонка з перешкодами Legion Run. Квестмаршрут став додатковим розвагою як для спортсменів, так і для тих відвідувачів, які не брали участі в забігу, але отримали можливість пройти захопливу місію. Учасники можуть не лише відвідати 16 точок траси, а й ознайомитися з історією фестивалю, кожною локацією та перешкодою, шукати секрети та заробляти ігрову валюту, а також отримати миттєвий приз наприкінці маршруту.
Legion Quest квестмаршрут спортфестиваля
Особливо цікавими виявилися локації-чекіни з активностями FunUp, де учасники могли заробляти ігрову валюту, максимально рухаючись та виконуючи спортивні пози. Це мотивувало активізуватися та шукати секретні коди й артефакти на 360-панорамах та об'єктах доповненої реальності. Спортивні квест маршрути стали своєрідною спортивною тренуванням з розвагами, що значно привабливіше для відвідувачів.
Наша колекція гейміфікації фестивалів поповнилася новою серією квест маршрутів на фестивалях, що надає учасникам унікальний досвід і можливість взаємодії з культурою та історією.
**Білі Ночі Quest**
**PariMatch Quest**
**WoodArt Quest**
В найближчий час FreeGen порадує вас новими квест маршрутами та тематичними місіями на фестивалях і ярмарках:
- Halloween Quest
- New Year Quest
- Муромец фест
Morzhi Quest
Живемо яскраво!
Go&Play
Чекаємо на вас!
Більше статей
Виртуальные квест-туры и геймификация Украины
https://zozulpalevo.blogspot.com/2021/01/vrar.html
https://zozulpalevo.blogspot.com/2021/03/blog-post.html
https://zozulpalevo.blogspot.com/2021/04/gamequesttour.html
https://zozulpalevo.blogspot.com/2021/05/freegen.html
https://zozulpalevo.blogspot.com/2021/07/toopenfest-motoopenquest.html
Зазирни до нас:
#KyivMapsБелые ночи
#ПроектЗозулиЮрия
#ZozulyaYuriyProject
https://www.facebook.com/yzozul/
https://www.youtube.com/playlist?list=PLt6sgZdeU1z-Ii1icTSGtXmVBAX7gIC2Q
Коментарі
Дописати коментар