FreeGen.Games чудеса маркетингу гейміфікації


Захопити та утримати клієнта на локації, а тим паче мотивувати витратити більше грошей завдання над яким б'ються маркетологи всього світу. Одним із ефективних інструментів інтернет маркетингу є використання Віртуальних екскурсій та квест-маршрутів на базі програми FreeGen.Games. Маршрути побудовані таким чином, що в розважальній ігровій формі з використанням додаткової реальності відвідувач не лише познайомиться з усіма зонами вашої локації, але й придбає більше послуг за рахунок прив'язаних до них завдань квесту. Для системи не потрібні екскурсоводи або аніматори, всі квест-маршрути доступні цілодобово у будь-яку пору року для будь-якої кількості відвідувачів.



 Більш того, на території одного парку створюється паралельно багато захоплюючих віртуальних маршрутів, які періодично оновлюються, що дозволяє утримати клієнта та повертатися знову і знову за новими емоціями. Є спортивні, туристичні, розважальні, дитячі, романтичні, сімейні, культурні, інклюзивні, історичні тощо. Досвід експлуатації віртуальних квест-маршрутів у Xpark показав, що клієнти активно повертаються за новими екскурсіями в демісезоння, що дозволяє створити трафік клієнтів та збільшити виторги у кафе, навіть у не сезон. Особливо якщо за пройдений маршрут буде приз від локації.


Яскравих емоцій та пригод з гейміфікацією freegen.games

https://xpark.kyiv.ua/ https://freegen.group/ https://freegen.games/ https://mixsport.pro/ua https://kyivmaps.com/

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Віджати X-park. Друга спроба. Трубіцин з ДБР.

Вейкпарки світу та боротьба українських інвесторів з владою . Зозуля Ю.

Невідомий Автомайдан (невідомі епізоди Євромайдану)