Віртуалізація музеїв під час війни. War Museum
Музеї – головні зберігачі минулого. Найбільші 10 музеїв світу приймають від 4 до 8 млн відвідувачів, володіють від 400 тис до 8 млн експонатів і розташовуються на площах від 60 до 190 тис м.
Більшість експонатів музеїв унікальні, невідновлювані та безцінні, що накладає на них особливі обмеження особливо у сучасних загрозах воєнного знищення. Якщо експонатами галерей є в основному картини, то в музеях часто зібрані скульптури та артефакти, а іноді цілі архітектурні споруди евакуація яких неможлива. Перенесення експонатів у віртуальний світ стало не лише вимогою збереження спадщини для майбутніх поколінь, а й дала поштовх цілому комплексу ефективних маркетингових рішень для збільшення відвідуваності та прибутковості сховищ історії.
Відео плейлст віртуальних музеів.
У сучасному світі віртуалізація музеїв йде основними 4 шляхами
1) НАСИЩЕННЯ МУЗЕЮ ВІРТУАЛЬНИМ ІНТЕРТЕІНМЕНТОМ дозволяє залучити та утримати відвідувача музею, які постійно оновлюються цікавими інтерактивними програмами (оживлими скульптурами, героями в доповненій реальності, гейміфікацією, круговими панорамами, імерсівними театрами тощо).
2) АРХІВАЦІЯ ВІРТУАЛЬНОЇ КОПІЇ МУЗЕЮ важлива для збереження спадщини від фізичного знищення та крадіжок. Створення високоякісних 3Д моделей копій скульптур, артефактів та кругових панорам музею.
3) ВІРТУАЛЬНЕ ДЗЕРКАЛО МУЗЕЮ для інтернет-екскурсій з усього світу. Забеспечують глибоке занурення в атмосферу, та що досить важливо під час війни, музеї продовжують працювати віртуально та приносити дохід. Віртуальні виставки музеїв мандрують по різним містам світу.
4) ОСВІТА ТА НАУКА. Використання у програмах навчання, дистанційне наукове дослідження віртуальних копій експонатів. Доступ до цифрових копій артефактів зі сховищ музею, не виставлених на огляд.
Оцифрування музейних експонатів, скульптур, артефактів, споруд та навіть будівель відкриває нереальні можливості як для збереження спадщини, а також віртуальні музей багаторазового збільшують кількість відвідувачів та глибину знайомства з музеєм з будь-якої точки планети. Нові технології цифрового маркетингу та дистанційні кешлес платежі збільшують прибутки музеїв. А додатковий віртуальний інтертеїнмент з інтерактивними експонатами музею, додасть привабливості для відвідувачів особливо для смартфонного молодого покоління, дозволить глибше поринути в епоху та матеріал.
1) НАСИЩЕННЯ МУЗЕЮ ВІРТУАЛЬНИМ ІНТЕРТЕІНМЕНТОМ. Збільшення відвідуваності та прибутковості музеїв за рахунок додавання інтертенменту та гейміфікації повністю змінить сприйняття музею відвідувачами та туристами, урізноманітнить враження новими емоціями. Оживлі експонати, віртуальні екскурсоводи, легендарні особистості тих епох, аудіогіди, герої в додатковій реальності, можливість не тільки доповнювати музей віртуальними експонатами, а й взаємодіяти з ними. 360 кругові панорами та 3Д моделі дають ефект повної присутності, особливо при перегляді через віртуальні окуляри або іммерсивні театри. Гейміфікація забезпечує легке сприйняття інформації та перетворить відвідування музею на захоплюючу гру-пригоду при цьому набір сценаріїв захопить всі вікові та цільові аудиторії. Віртуальні образи доповнюють тематику музею та прикрашають його у яскраві емоції та враження. Креативні герої доповненої реальності стимулюють гостей робити фото та відеосценки для розповсюдження у своїх соціальних мережах та тиктоці, що у свою чергу забезпечує невербальну довірчу рекламу музею. Крім того віртуальне дзеркало музею з афішами перфоменсів, що постійно оновлюються, залучають населення до багаторазового відвідування музею.
2) АРХІВАЦІЯ МУЗЕЮ У ВІРТУАЛЬНОМУ ВИМІРІ це вже став мастхев усіх просунутих музеїв світу. Оцифрування картин у високій якості, створення високоякісних копій 3Д моделей артефактів, скульптур, археологічних знахідок і навіть історичних будівель. замків церков тощо. дозволяє не тільки зберегти експонати для всіх наступних поколінь, а й фіксувати зміну об'єктів у динаміці часу, модернізацію, руйнування та подальше відновлення. У цей момент визначальним стає ті документи, які дозволять відновити або реставрувати, і тут цифрова високоякісна 3Д копія об'єкта є ідеальним документом, що особливо важливо в умовах війни і стихійних лих.
3) ВІРТУАЛЬНЕ ДЗЕРКАЛО МУЗЕЮ. Звичайно ніщо не замінить реального відвідування музею, але ми завжди стикаємося з низкою обмежень, музей працює у певний час, на екскурсію треба збирати групу, черги у праймтайм, мовні, вікові та поведінкові бар'єри серед учасників групи, обмеження відвідування музею під час стихійних лих, військових дій чи техногенних катастроф. Експонати з метою безпеки відгороджені і їх не можна розглянути впритул, покрутити в руках і зазирнути всередину. У деяких музеях кількість експонатів і реліквій настільки багато (до 8 млн), щоб уважно розглянути їх потрібно місяці, або навіть року що неможливо для середнього зарубіжного туриста. Інтерактивні експонати у доповненій реальності забезпечують легше сприйняття, взаємодію та яскраві емоції від знайомства.
Віртуальні музеї дуже ефективно входять до програм культурного обміну муніципалітетів, міністерств, діаспр та посольств. Найчастіше віртуальні музеї виставляються на центральних площах, парках та навіть на популярних набережних, аеропортах, вокзалах і навіть як додатковий інтертеїнмент на фестивалях та масових акціях. Що в умовах вибухової популярності України у світі стає дуже затребуваним трендом сучасних агломерацій, муніципалітетів та широко використовуються для туризму, розваги та активного дозвілля мешканців та гостей міст. Такі виставки віртуальних музеїв у мегаполісах дозволяють продавати онлайн доступ на відвідування музею або організовувати збір благодійних засобів підтримки від населення країн, наприклад, для гуманітарної допомоги Україні. В останий час відомі випадки що прибуток від відвідуваня віртуальних музеів став перевищувати прибуток від реального музею. Бізнесмоделі віртуальних музеів (ссилка тут).
4) ОСВІТА І НАУКА. Використання віртуальних експонатів в освіті є найбільш наочним та дохідливим способом навчання дітей та молоді. Віртуальні дзеркала музеїв використовуються в парках коледжів та університетів ще й як освітньо-розважальний інтертеїнмент найчастіше з елементами гейміфікації, що робить процес навчання та засвоєння матеріалу максимально ефективним.
Дистанційне наукове дослідження високоякісних віртуальних копій експонатів дозволяє включити всесвітній розум до вивчення артефактів та спадщини України. Одним із загальних проблем музеїв є захаращеність сховищ складів артефактами, які ніколи не потрапляють на виставкові майданчики музеїв і найчастіше псуються та зникають у сховищах. Тому доступ до цифрових копій експонатів зі складів музеїв відкривають цілу матрицю можливостей наукових праць із маловідомими артефактами.
В Україні створені та використовуються платформи для туризму та культури та вже проводиться фрагментарна віртуалізація деяких музеїв та історичних місць. Розроблені віртуальніі музеі ви можете оглянути на платформі FreeGen Архітектура рішень для кожного випадку вимагає свій набір інструментарію та концепцій подачі та просування контенту.
Спільнота Free Generation (Вільне покоління) у мирний час створила серію популярних інтернет продуктів у галузі туризму, культури, спорту та гейміфікації, а у воєнний час на волонтерській основі проекти "Війна впритул" та "Доторкнись до України". Команда FreeGen володіє ексклюзивними знаннями та володіє високотехнологічним обладнанням для віртуалізації музеїв та функціоналом для створення туристичного інтертеїнменту з використанням доповненої реальності. В найбліжчи часи команда готує до випуску декілька віртуальних музеїв богатирів, вишиванок, писанок, популярні музеї арт скульптур BurningMan, музей оживших скульптур Журавля, Київ Язичнецькій, Масонській, музеї інквізиції та тортур, музей авіації українських конструкторів Антонова, Корольова, Сікорськогота ін. Якшо є яскраві ідеі та потреби в оцифровці музеїв чи окремих експонатів будем раді співпраці.
Збереження спадщини та культурного коду Українців таке ж пріоритетне завдання на всенародному фронті у битві за свободу та незалежність України.
Слава Україні.
Спивзасновник громадської спільноти FreeGeneration
Зозуля Юрій.
#ПроектЗозулиЮрия
#ZozulyaYuriyProject
https://www.facebook.com/yzozul/
https://www.youtube.com/playlist?list=PLt6sgZdeU1z-Ii1icTSGtXmVBAX7gIC2Q
Статті по темі
Виртуальные квест-туры и геймификация Украины
https://zozulpalevo.blogspot.com/2021/01/vrar.html
https://zozulpalevo.blogspot.com/2021/03/blog-post.html
https://zozulpalevo.blogspot.com/2021/04/gamequesttour.html
https://zozulpalevo.blogspot.com/2021/05/freegen.html
https://zozulpalevo.blogspot.com/2021/07/toopenfest-motoopenquest.html
Зазирни до нас https://freegen.group/ https://freegen.games/ https://mixsport.pro/ua https://kyivmaps.com/ #FreeGenGroup
#KyivMaps
Пропонуємо ексклюзивно для вас створити пішохідні квестмаршрути, екскурсії на платформі FreeGen GO, на ваше замовлення та ваши сценарії місіїй дигітал пригод та подорожей. На авторських екскурсіях та квестмаршрутах можна заробляти гроші, докладніше познайомитися можна за посиланням. Також пропонуємо вайт лейбл всього додатка для клонування туристичної платформи пишоходних маршрутов в інших країнах та різними мовами. Чекаємо на ваші запити на https://www.facebook.com/freegen.go
© Усі матеріали статті захищені авторским правом Зозуля Юрій. При використанні тез, особливо в презентаціях, дисертаціях і дипломних роботах посилання на статтю обов'язкове за для усунення конфліктів “моніторинг плагіату ”.
Коментарі
Дописати коментар